Akciók
Játékok
BABA JÁTÉK
Babák
Fajátékok
Fürdőjáték
Járgányok
Játszószőnyegek
Készségfejlesztő játékok
Kreatív játék
Kültéri játékok
Puha könyvek
Rágókák
Szundikendők
Zenélő forgók és éjszakai fények
Cumik
Nyár
Baba úszógumi
Felfújható matrac
Fürdőruha
Gyerek medence
Gyerek úszógumi
Karúszó
Kiegészítők
Napszemüveg
Strandlabda
Strand-, vízi játékok
Úszódeszka
Úszómellény
Víz alatti fényképezőgép
Utazás
Hátizsák
I-SIZE gyerekülés
Kiegészítő
Multifunkciós babakocsi
Sport babakocsi
Babaszoba
Babahinta
Babaruha
Babatakaró
Bébiőr
Bilik, Wc szűkítők, Fellépők
Fürdetés
Haj és körömápolás
Kiságy, Pelenkázó szekrény
Lepedő, matracvédő
Pelenkázás
Etetés és sterilizálás
Bimbóvédő, Melltartóbetét
Cumisüveg
Előkék és nyálkendők
Etetőcumi
Evőeszközök, étkészletek és ételtárolók
Itatópoharak
Sterilizálók és cumisüveg melegítők
Tejtárolók
▼
Babyono
Bambino Mio
Bebe Jou
BeSafe
Bibs
Djeco
Incababy
Inglesina
Kitikate
Little Dutch
BABA JÁTÉK
BABÁK
EGYÉB JÁTÉKOK
ÉTKEZÉS
FA JÁTÉK
Több
Little Lovely
Matchstick Monkey
Mushie
Nattou
Nuuroo
Petite&Mars
Philips Avent
Scoot and Ride
Sunnylife
Swim Essentials
Tommee Tippee
Zopa
Akciók
111145|883247
Játékok
951860|883247
Cumik
884761|883247
Nyár
100004|883247
Utazás
100005|883247
Babaszoba
100007|883247
Etetés és sterilizálás
908412|883247
▼
Belép
Elfelejtettem a jelszavamat
Regisztráció
A kosár üres.
Vásárláshoz kattintson ide!
Főkategória
▼
Djeco
Djeco társasjáték - Színlépegetős
Cikkszám:
DJ08550
Djeco társasjáték - Színlépegetős
Cikkszám:
DJ08550
Raktáron
6 990
Ft
Djeco: Little Circuit – színlépegetős társasjáték DJ08550
Ajánlott életkor: 2 és fél éves kortól 5 éves korig
Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: 10 perc
A játék tartalma: 4 állatfigura (kutya, macska, boci és nyúl)
6 puzzle-részből álló játéktábla (1 puzzle-n 5 mező található)
15 számlálókorong
Márka
Djeco
Méret
5,2 x 21,5 x 21,5 cm
Kosárba
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Ajándék
Adatok
Részletek
Ajándék
Adatok
Korcsoport
2 éves kortól
Cikkszám
DJ08550
Részletek
Előkészületek:
Illesszük össze a játéktábla részeit, melyek így egy ösvényt ábrázolnak. A játékosok
válasszanak egy állatkát, és tegyék a tábla elejére (a sárga mező elé). A játék célja, hogy
először juttassuk el az általunk mozgatott állatkát az ösvény végére.
A játék menete:
A játék az óra járásának megfelelő irányban folyik. A legfiatalabb játékos dobjon a
dobókockával.
Az alábbi lehetőségek fordulhatnak elő:
- ha a dobókocka egy színes oldalán áll meg: a játékos helyezze a következő dobókocka által
mutatott színre az állatfiguráját. (ha az adott szín már foglalt, akkor lépjen az első üres
dobókocka által kijelölt színre)
- ha a dobókocka virágot mutat: a játékos a következő olyan üres mezőre léphet, amely
azonos színű azzal, melyen most áll
- ha a dobókocka méhecskét mutat: sajnos a játékosnak az eső olyan mezőre kell
visszalépnie, mely azonos azzal a színnel, melyen most áll
Az lesz a győztes, aki először lép arra a mezőre, mely négy színből áll az ösvény végén. A
győztes egy nyereménykorongot kaphat, és újra elkezdhetitek a játékot.
Példa 1: a játékos állatfigurája a sárga mezőn áll. A játékos dob a dobókockával, mely a
méhecske jelzésen áll meg. Így a bábuját visszafelé kell mozgatnia a hozzá legközelebb eső
üres sárga mezőre.
Példa 2: Ha a dobókocka méhecskét vagy virágot mutat, de a játékos nem tud a
szabályoknak megfelelően lépni (mert még az ösvényen kívül van vagy, mert nem tud
visszafelé mozogni, azaz nincs mögötte olyan színű mező, mint amilyenen most áll), akkor
kimarad egy játékkörből.
Ki nyer? Aki először összegyűjt 3 nyereménykorongot, megnyeri a játékot.
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Nem engedélyezem
Engedélyezem
Adatkezelési beállítások